Wednesday, November 14, 2007

first night with the youngest

Masa aku kecik aku paling rapat dengan dua orang kakak yang menjaga aku... mula-mula kak Nab (no 5) yang menjaga aku.... berak kencing semua la... dia yang uruskan. Mungkin kakak-kakak yang lain pun bantu tapi dia la ‘mastermind’nya... aku memang ingat dia jaga aku, antara peristiwa yang aku masih boleh ingat ialah pada ketika aku berumur dalam 3 ke empat tahun, masa tu bulan puasa, aku bangun pagi bukak periuk nak makan nasik, kakak aku nyanyi "puasa yang yuk bangun pagi bukak periuk"... hahahahahaha Pastu ada lagi lagu dia pernah nyanyi kat aku tapi bunyi loglag sikit mintak mahap selamat hari raya maaf zahir batin ek... Camni bunyinyer, ‘bulu ketiak panjang nak potong sayang taruh ikat barang...’ tah hape-hape kan, aku pun tak hengat ape peristiwa yang menyebabkan tercetusnya nyanyian itu, maap yek... Itu jek la yang aku boleh recall balik memori aku ni masa umur aku tak masuk tadika lagik... lepas tu kakak aku dipinang orang negeri sembilan, handsome orgnya, sama cantik dan sama padan... masa dia kawin tu aku dah mula naik segan dah... Tapi dalam segan-segan tu aku boleh pulak pi tido sebilik dengan pengantin baru adusss... Almaklumlah dah terbiasa tido ngan kakak aku tuh apa boleh buat???? Jadi malam pertama kakak aku bertiga la dengan si adik bongsu hahahahaha.

No comments: