Saturday, November 10, 2007

aku dari mula....

aku....
dicantum oleh cinta dua manusia
yang aku panggil mak dan abah

pada usia mak 42 dan abah 41 (maaf abah... bocor rahsia, tapi dalam ic abah sesoka hati dia letak dia lebih tua setahun dari mak.... isk, isk, isk abah aku nih, almaklumlah jaman jepun, sorat branak pun tak dak... apa nak dikato?

aku yang ke12...
aku dah ada anak pada saat aku dilahirkan
anak siapa????
anak abang sulung dan kakak aku hehehehe...
anak abang Dan aku masa tu tiga tahun tapi meninggal dunia pada usia 5-6 tahun tak silap aku,
anak kak Pah pulak tua tiga tahun dari aku... sekarang ni dah ada tiga dua anak dah dia dan tengah sarat mengandung anak yang ketiga (cucu-cucu aku la tu...)

masa aku lahir
kakak aku yang no. 11, kak Nori dah lima tahun...
dia dah rentap 'title' maksu awal-awal lagik... tak kisah ler aku jenis tak berkira, kebetulan dia pun kawen ngan anak bungsu, jadik memang sesuai bebenor la pakai title tuh...

aku sambung len hari lah ye.....

No comments: